Sinterklaas komt woensdag naar MHC Ede!

29-11-2022
Sinterklaas komt met zijn Pieten op woensdag 30 november tijdens de hockeytraining de Funkeys, Hockeyschool en F-jes bezoeken! Om 17.00 uur is het Sinterklaasfeest afgelopen.

Ben jij er ook bij? En wil je meehelpen het clubhuis te versieren? Kleur dan de kleurplaat (zie bijlage) in en lever deze uiterlijk 26 november in bij je trainer of achter de bar. De drie mooiste inzendingen winnen een prijsje.

Niet onbelangrijk: je mag op 30 november verkleed naar de training komen!
En oefen ook alvast de volgende yell: "Yell Yell Yell, Sint en Piet dank je wel!!!”.

Tot op het Sinterklaasfeest, groetjes van de Evenementencommissie Jongste Jeugd.

NB: Het Sinterklaasfeest is een besloten feest voor de kinderen van de Funkeys, Hockeyschool, F-jes en hun trainers. Zodra we het clubhuis ingaan doen we dit zonder ouders,  broertjes en zusjes!