Zaalleiding

8-12-2022

Per wedstrijddag in de poule van jouw team is een vereniging toegewezen die verantwoordelijk is voor de goede van zaken in de zaalaccommodatie.

Wanneer jouw team aan de beurt is kan je vinden in de MHC Ede app, door te klikken op de wedstrijden. Onder het kopje ‘opmerkingen’ is te lezen welke vereniging die dat de zaalleiding (zaaldienst) heeft.

Zaaldienst houdt in dat:

1.Het team de hockeykrat ophaalt bij de zaalhockeycommissie. Hierover wordt door de zaalhockeycommissie een mail gestuurd naar de betreffende teams die dat weekend zaaldienst hebben. In deze mail staat verder uitgelegd wat er van de zaaldienst wordt verwacht. Je ontvangt dus een mail wanneer het zover is.

2.Het team de balken klaarlegt voor aanvang van de eerste wedstrijd.

3.Het team zorgt voor het bemannen van de wedstrijdtafel. De taken die hierbij horen zijn o.a. het bedienen van het scorebord; en ervoor zorgen dat het digitale wedstrijdformulier wordt ingevuld.

4.Het team zorg dat de zaal en kleedkamers netjes blijven.

De zaaldienst mag in verschillende tijdsblokken per team worden opgedeeld. Zorg ervoor dat er tenminste 2 personen tegelijk voor de zaaldienst aanwezig zijn.

Namens TC MHC Ede

Diana Hoogendoorn