Fysiotherapie bij MHC Ede

24-4-2023

Een blessure kan je speelplezier flink in de weg staan. Voor een eerste diagnose van je blessure kan je op de club kosteloos terecht tijdens de spreekuren van onze fysiotherapeuten. De fysiotherapeuten waar MHC Ede mee samenwerkt zijn Kai Rudelsheim (Paradocs) en Erik Bravenboer (Fysiomed Bravenboer).

Voor jong …

Kai is (kinder)fysiotherapeut en begeleidt de jeugdleden (Jongste jeugd en Junioren C en D). Paradocs is de praktijk voor ergotherapie en kinderfysiotherapie in Ede.

Het inloopspreekuur voor de Jongste jeugd en Junioren is elke woensdag (behalve in de vakanties en tijdens de winter- en zomerstop) van 17.30 - 18.00 uur. Kai is dan aanwezig op de club en je hoeft geen afspraak te maken. Meestal loopt hij langs de velden of is hij in de EHBO ruimte, beneden in het clubgebouw. Mocht het spreekuur niet uitkomen, dan kan je ook telefonisch contact opnemen met Kai via 06 - 445 681 04. Of kijk op: www.paradocs.nl.

… én oud

Jeugd A en B, Senioren en Veteranen kunnen terecht bij Erik Bravenboer van Fysiomed Bravenboer. Erik is al jaren verbonden aan onze club en vaste therapeut van Heren 1.

Erik is elke dinsdagavond aanwezig om 19.30 op de club voor een 1e diagnose en advies. Als je gebruik wilt maken van het spreekuur is het belangrijk om eerst naar de praktijk te bellen (0318-614 700). Je geeft dan je klacht/vraag door en spreekt een exacte tijd af binnen het spreekuur. Voor meer informatie: www.fysiomed-ede.nl.

Mocht een verder behandeling nodig zijn, dan kan je terecht op de praktijken van Paradocs en Fysiomed Bravenboer, of bij je eigen fysiotherapeut.