Contractverlenging Floris-Jan den Houting als trainer/coach Dames 1

12-4-2024
Wij zijn blij te kunnen mededelen dat Floris-Jan den Houting zijn contract met MHC Ede met 1 jaar heeft verlengd als trainer/coach van Dames 1. Hij zal in 2024-2025 voor het derde jaar aan het roer staan.

"FJ" is al sinds 2003 lid van MHC Ede en heeft al vele jaren trainerservaring op onze club. Wij hebben er veel vertrouwen in dat hij zich bij ons kan blijven ontwikkelen als coach om zijn ambities waar te maken.

Op dit moment zijn de dames, FJ en de rest van de staf hard aan het trainen en spelen voor handhaving in de Overgangsklasse. De volgende thuiswedstrijd om dat doel te behalen is 21 april tegen koploper Breda om 12.45 uur. Dames 1 kan je steun tijdens deze Super Sunday goed gebruiken!

Namens het bestuur,
Marcel Willemsen