Veldhuijzen nieuwe coach Heren 1 en Technisch Manager Jeugd MHC Ede

11-5-2024
Met gepaste trots verwelkomt MHC Ede Michiel Veldhuijzen als de nieuwste toevoeging aan hun trainersstaf. Veldhuijzen volgt Bastiaan Bunnik op en brengt een indrukwekkend cv met zich mee, gevuld met ervaring op topniveau in het coachen van dames, wat een enorme meerwaarde zal zijn voor de club. Zijn expertise strekt zich ook uit tot het domein van jeugdontwikkeling, waar hij heeft bewezen het verschil te kunnen maken in het vormen van jonge talenten.

Zijn aanstelling als coach van Heren 1 in de promotieklasse belooft een nieuw hoofdstuk voor het team, met de verwachting van nieuwe tactieken, strategieën en een frisse kijk op het spel. Tegelijkertijd zal Veldhuijzen ook de rol van Technisch Manager op zich nemen voor de jeugd vanaf 14 jaar, een positie die cruciaal is voor het vormgeven van de toekomst van de club. Samen met Norbert Nederlof, die de komende jaren aan de club verbonden blijft als Technisch Manager Jongste Jeugd,  gaat hij hierbij de begeleiding en opleiding van alle jeugdspelers, trainers en coaches verder vormgeven.

Met zijn passie voor het spel en zijn bewezen staat van dienst als coach en mentor is Veldhuijzen niet alleen een aanwinst voor het herenteam en de jeugdontwikkeling, maar voor de club als geheel. MHC Ede kijkt dan ook heel erg uit naar zijn komst en de bijdrage die hij kan leveren aan een succesvolle toekomst vol verdere groei en prestaties van de club.