Hockey Festival: neem je vriendjes en vriendinnetjes mee!

13-5-2024

Op woensdag 29 mei gaan we er met z’n allen een speciale hockeymiddag van maken, want het is weer tijd voor het Hockey Festival! Hockey maar dan helemaal anders en met heel veel leuke activiteiten. Mocht je op deze middag normaal gesproken training hebben, dan komt het Hockey Festival hiervoor in de plaats.

Neem gerust vriendjes en vriendinnetjes mee en laat hen zelf ervaren hoe leuk hockey is. Wij regelen een stick en bitje voor hen.

We willen graag weten wie er allemaal komen in verband met de organisatie (leden en niet-leden), dus meld je even aan via  https://forms.gle/3qtpRrmySnTWRYyt5

Tijden:

* 15.30 - 16.30 uur: voor jongste jeugd t/m O8 (inloop vanaf 15.00 uur)

* 16.30 - 17.30 uur: voor O9 t/m O12 (inloop vanaf 16.00 uur)

Heb je vragen over het Hockey Festival of wil je meehelpen met de organisatie op de dag zelf? Neem dan contact op met Jochem Sanders via [email protected].

Tot 29 mei, het belooft een sportieve en gezellige middag te worden.

Fotocredits: Casper Korver | Fotografie & Design