Vrijwilligers gezocht voor warme ontvangst Hockey Festival

13-5-2024
Op woensdagmiddag 29 mei organiseren we het Hockey Festival voor kids tot 12 jaar. Hierbij mogen kinderen hun vriendjes en vriendinnetjes meenemen om hen te laten ervaren hoe leuk hockey is.

Om alles in goede banen te leiden, zoeken we een aantal enthousiastelingen die willen helpen bij het ontvangen van alle ‘nieuwe kids en hun ouders’. Zo kunnen we hen samen laten zien wat voor mooie en gezellige club MHC Ede is. Op het veld zelf is de organisatie in handen van KidsPower. Hockey-ervaring is dus niet nodig, wel een gastvrije, warme houding.

Help je ons mee op woensdagmiddag 29 mei? Meld je aan via [email protected]