Sponsoring Algemeen

Waarom sponsor van MHC Ede

De hockeysport heeft een goed imago. Het is een moderne, uitdagende sport voor iedereen. Een sport die verbinding brengt en wordt gekenmerkt door fair play. Hockeyers en liefhebbers van het hockey vormen een gevarieerde doelgroep, van 7-jarige F-jes, G-hockeyers en veteranen in het veld, tot enthousiaste ouders langs de lijn. De sport wordt gekenmerkt door spelers en liefhebbers die hoog opgeleid zijn, welstandig zijn en vaak beslissers zijn in onze samenleving. MHC Ede heeft binnen de hockeysport een goede naam. Een club met historie, een familiair karakter, aansprekende successen en veel ambitie.

Word sponsor van MHC Ede!
MHC Ede is een club met toekomst. De club telt ongeveer 800 leden 75% daarvan is MHC Edese jeugd. Zij zijn te vinden op of langs de hockeyvelden.

De jeugdopleiding van MHC Ede is er op gericht onze talenten zich optimaal te laten ontwikkelen. De jeugd is ook uw (toekomstige) doelgroep.

MHC Ede is een club met een sterke regionale rol omdat het de enige club in de regio is die op niveau acteert. Dit brengt met zich mee dat het mooie complex op de bosrand ieder weekend wordt bezocht door honderden bezoekers. Dat zijn op de zaterdag vooral de jeugdteams met ouders. Op de zondag zijn dat de Dames, Heren en Veteranen met hun familie en supporters uit het hele land. Allemaal bezoekers die meerdere malen worden bereikt door uw schitterende sponsorboodschap in en langs het veld.

MHC Ede is een club met een sociale rol, want het vormt een sterk sociaal, zakelijk en sportief netwerk. Elke middag en avond zijn er volop activiteiten op het complex, zoals wedstrijden en trainingen (jeugd en senioren), district hockey, gehandicapten hockey, en trim hockey.

MHC Ede, sponsoring op topniveau.
Graag bieden wij u de mogelijkheid uw naam aan onze mooie club te verbinden als sponsorpartner van MHC Ede. U kiest dan voor hockeysponsoring op het hoogste niveau. Met een sponsor partnership met MHC Ede kunt u uw relatie met bestaande klanten versterken, maar ook nieuwe zakelijke mogelijkheden creĆ«ren. MHC Ede kent diverse sponsormogelijkheden. Graag gaan we met u in gesprek over uw specifieke wensen. Vanuit MHC Ede staan wij met een enthousiast team voor uw klaar!

Sponsorcommissie

Alex Kiffen